מונקו

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- מונקו

נכס למכירה במונקו

כוח הקנייה הגבוה של אפילו האזרחים המעטים המתגוררים בנסיכות הופך את עיר-המדינה המשקיפה על חוף הים התיכון ליעד אידיאלי לחברות זרות המשווקות מוצרים באיכות בינונית.

נסיכות מונאקו, יש שטח המשתרע על פני יותר מ 2 ק"מ רבועים, עם אוכלוסייה של כ 38,000 תושבים. מאחר שמידותיו הגיאוגרפיות והדמוגרפיות הקטנות מתנגדות באופן הפוך ליכולתו העצומה ליצור תדמית חיובית בעולם, הפכה הנסיכות למעשה לחלון ראווה יוקרתי של מוצרים בלעדיים בתחום היוקרה.

יש הרבה נכס מעניין למכירה במונקו.

כלכלת מונקו נהנית מבריאות מעולה. כבר כמעט שבע שנים תקציב המדינה נמצא עודף, הודות לניהול זהיר של המשק, כי הוא מבוסס יותר ויותר על ההכנסות שנוצרו על ידי מס ערך מוסף (מע"מ), המס היחיד שמכיר את הנסיכות. האיחוד האירופי הכיר את השלב המוסרי הנוכחי של כלכלת מונסקו, ועקף את מונאקו מכל רשימות המקלטים, שהובילו את המשקיעים הבינלאומיים לבחור את הנסיכות ולמשוך אליה תושבי חוץ חדשים.

בשוק הנדל"ן היוקרתי, נסיכות מונאקו הוא אישר בפעם הרביעית ברציפות בחלק העליון של הבתים היקרים ביותר בעולם ובשטחה ניתן למצוא נכס יוקרה רבים למכירה במונקו.

בעלות על דירה אינה רק סמל סטטוס, אלא גם מציעה יתרונות מעשיים. גישה אסטרטגית לצרפת ולצפון איטליה עם טיסה פשוטה של ​​5 דקות טיסה לנמל התעופה הבינלאומי של ניס (שדה התעופה השלישי העמוס ביותר בצרפת), עושה מונקו מגורים אטרקטיבי עבור מה שמכונה "trotters העולמי".

בנוסף, בית ב נסיכות רשאי לאפשר בעל הבית כדי לקבל מגורים במונקו להיות בקשר הדוק עם אנשי עסקים אחרים משפיעים מכל רחבי העולם. גודל של הנסיכות גם מגביל מאוד את מספר פרויקטים חדשים, אשר בתורו מוסיף עמידות לערך של נכסים למכירה במונקו.

  •  
    עוברים למונאקו. גולה וחי במונאקו.

      אחת המציאויות העשירות ביותר באירופה, נסיכות מונקו מעולם לא איבדה את ערעורה בעיני המשקיעים. כיום, הריאליטי מונגאסקי, יהיה הכוכב הבלתי מעורער של מדריך הריאליגו מיני. כמה מכם מעוניינים לעבור למיקום חדש? האם להתחיל מחדש מהתחלה ולהפוך הצלחה במדינה המותאמת יותר לצרכים שלך? ובכן, אתה במקום הנכון! ...

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 25919

מכירה עסק, מונקו, Monte Carlo, Monte Carlo, monaco

Reserved negotiation
מכירה
עסק

80 m²
תן שם חברה "סם" של 21 שנים. רישיונות ל: יבוא / יצוא - לקנות / מכירה / חכירת מכוניות - סירות - תנועה. מחזור 14 M - רווח נקי יותר מ 1 M בקשה 2 M ניתנ...
Cod. 17731

מכירה אחר (מגורים), מונקו, Monte Carlo, Limone Piemonte, S.Lorenzo - Colle di Tenda

6,926,850.00ILS
מכירה
אחר (מגורים)

350 m²
הנכס ממוקם בהרי Limonetto, סביבה טבעית נהדרת בצד האיטלקי של "Colle di Tenda", בגובה של 1,500 מטרים, והוא מוקף פארקים אזוריים ולאומיים באמצע אזור הסקי ...
UNAVAILABLE
Cod. 11716

מכירה ארבעה חדרי שינה, מונקו, Monte Carlo, Monte Carlo, Monte Carlo

18,207,720.00ILS
מכירה
ארבעה חדרי שינה

117 m²
2 bedroomed מתאים מונטה קרלו. יפה 117m ² ² דירה עם טרסה 17M על הרצפה 21th גוש מגדל יוקרתי עם אבטחה 24 שעות, ליד החופים והחנויות. מרהיב, נוף פנורמי לים...
UNAVAILABLE
Cod. 8464

מכירה שני חדרי שינה, מונקו, Monte Carlo, Monte Carlo, Monaco

Reserved negotiation
מכירה
שני חדרי שינה

45 m²
שיפוץ
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB